Κάντε κράτηση

[ Προσθήκη δωματίου ] [ Αφαίρεση δωματίου ]
Καντε κρατηση
φωτογραφίες
που βρισκόμαστε trip advisor
επικοινωνήστε μαζί μας ημερήσιες εκδρομές
χρήσιμοι σύνδεσμοι

Covid-19 policy

Αγαπητοί επισκέπτες,

Το ξενοδοχείο CORINNA MARE είναι και πάλι εδώ! Η ομάδα μας είναι έτοιμη να σας υποδεχτεί στα όμορφα Χανιά, τηρώντας όλα τα νέα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας. 

Πολιτική Καθαριότητας/Απολύμανσης

Θα συνεχίσουμε να κρατάμε υψηλά standards στην καθαριότητα και υγιεινή. 

Σύμφωνα με τις οδηγίες της Κυβέρνησης , του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης , έχουμε προχωρήσει σε επιπλέον μέτρα απολύμανσης, των δωματίων, όλων των δημόσιων χώρων και των υπολοίπων χώρων (κουζίνα, αποθήκη, λινοθήκη, και γραφεία) του ξενοδοχείου μας, με ειδικά καθαριστικά που έχουν ισχυρές απολυμαντικές ιδιότητες σε ευρύ φάσμα, συμπεριλαμβανομένου και του COVID-19.

Κατά την άφιξη σας στο ξενοδοχείo μας για τους επόμενους μήνες, θα παρατηρήσετε ορισμένες αλλαγές- προσθήκες στις λειτουργικές διαδικασίες του ξενοδοχείου οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να ελαχιστοποιήσουν το ρίσκο και να ενισχύσουν την ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων. Τα επιπλέον μέτρα που λαμβάνει το ξενοδοχείο μας, τηρώντας τόσο τα υποχρεωτικά κριτήρια των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων της χώρας μας  όσο και τις προαιρετικές συστάσεις, με σκοπό την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και ασφάλειας τόσο  των πελατών όσο και του προσωπικού μας περιλαμβάνουν τα κάτωθι: 

Εκπαίδευση του προσωπικού του ξενοδοχείου 

  • Εκπαίδευση όλου του προσωπικού  στην τήρηση των νέων COVID-19 Υγειονομικών Πρωτοκόλλων  
  • Ενημερωτικές σημάνσεις σε όλους τους χώρους.

Μέσα Ατομικής Προστασίας 

  • Παροχή μέσων ατομικής προστασίας σε όλο το προσωπικό. 
  • Αντισηπτικά χεριών είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες και το προσωπικό σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους 
  • Πραγματοποιείται τακτική θερμομέτρηση σε όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου

Διατήρηση αποστάσεων 

  • Κατάλληλες σημάνσεις σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους 
  • Κατάλληλη διάταξη τραπεζοκαθισμάτων σε υποδοχή, εστιατόρια, bar, αίθουσες πολλαπλών χρήσεων
  • Σύμφωνα με τα νέα πρωτόκολλα λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων, απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια του ξενοδοχείου, σε  μη διαμένοντες σε αυτά.

Διαχείριση ύποπτου κρούσματος

Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με γιατρό ειδικά εκπαιδευμένου στη διαχείριση των κρουσμάτων COVID-19 και έχει εκπονήσει ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης για την διαχείριση πιθανού ύποπτου κρούσματος,  με σεβασμό στην προσωπικότητα και ιδιωτικότητα των πελατών μας.

Πρωτόκολλα  καθαρισμού –απολυμάνσεων 

Το ξενοδοχείο έχει επιλέξει  εγκεκριμένα απολυμαντικά σκευάσματα με ιοκτόνο και βακτηριοκτόνο δράση κατάλληλα για τον SARS- CoV-2. 

Δωμάτια επισκεπτών

  • Ενισχυμένα προγράμματα καθαρισμού και απολυμάνσεων για τον καθαρισμό των δωματίων επισκεπτών με ιδιαίτερη έμφαση στα σημεία συχνής επαφής 
  • Συσκευή ατμού χρησιμοποιείται για την απολύμανση υφασμάτινων επιφανειών. 
  • Απομακρύνονται όλα τα διακοσμητικά αντικείμενα από τα δωμάτια. 
  • Απομάκρυνση ορισμένων σκευών και εξοπλισμού κουζίνας και διάθεση στους πελάτες κατόπιν αιτήματος.
  • Καταργείται ο ημερήσιος καθαρισμός και η αλλαγή λινών- πετσετών. Θα  γίνεται μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη κάθε 3η ημέρα κατόπιν αιτήματος του πελάτη, και πάντα ενώ ο πελάτης απουσιάζει.
  • Τα καρότσια της οροφοκομίας απολυμαίνονται στο τέλος κάθε βάρδιας. 

Κοινόχρηστοι χώροι 

  • Αυξημένη συχνότητα καθαρισμού κοινόχρηστων χώρων και επιφανειών και των χώρων εργασίας προσωπικού , με ιδιαίτερη έμφαση  στα σημεία συχνής επαφής 
  • Συσκευή ατμού χρησιμοποιείται για την απολύμανση υφασμάτινων επιφανειών.
  • Τραπεζοκαθίσματα εστιατορίων και bar απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση 
  • Σύσταση στους επισκέπτες για αποφυγή χρήσης κοινόχρηστων τουαλετών 
  • Ο καθαρισμός και η συντήρηση των κλιματιστικών με βάση τις σχετικές Εγκυκλίους.

Τμήμα Υποδοχής

  • Το CHECK-OUT το αργότερο στις 11 π.μ. Το CHECK-IN το νωρίτερο στις 15.00 μ.μ. 
  • Συστήνεται και εφαρμόζεται το ηλεκτρονικό check in 
  • Τήρηση αρχείου πελατών με προσωπικά στοιχεία (διεύθυνση, τηλέφωνο, email) για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας και ενδεχόμενης ανάγκης ιχνηλάτισης.
  • Κατάλληλη σήμανση στο δάπεδο της υποδοχής για τήρηση των αποστάσεων .
  • Δεν αφήνετε τα κλειδιά στην υποδοχή ,κατά τη διάρκεια της παραμονής σας
  • Τα κλειδιά- κάρτες απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση 
  • Τα τερματικά POS απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση
  • Επιφάνειες εργασίες και αντικείμενα κοινής χρήσης απολυμαίνονται κατά τη διάρκεια της βάρδιας και σε κάθε αλλαγή βάρδιας 
  • Καρότσια μεταφοράς αποσκευών απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση 
  • Πλήρες medical kit  διαθέσιμο στην υποδοχή 
  • Ενισχύεται η δυνατότητα χρήσης ανέπαφων συναλλαγών. Oι αποδείξεις των λογαριασμών σας, θα σας αποστέλλονται ηλεκτρονικά 
  • Οι πελάτες ενημερώνονται σχετικά με τις αλλαγές σε παρεχόμενες υπηρεσίες 

Χρήση ανελκυστήρων 

  • Δεν επιτρέπεται η χρήση ανελκυστήρα
Λειτουργία πισίνας  
  • Μέγιστος αριθμός ατόμων εντός της πισίνας είναι 1 άτομο/5m2
  • Οι ξαπλώστρες και τα τραπεζάκια τοποθετούνται τηρώντας τις απαιτούμενες αποστάσεις . Δεν επιτρέπεται η μετακίνησή τους, προς οποιαδήποτε κατεύθυνση
  • Οι ξαπλώστρες και τα τραπεζάκια απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση 
  • Υποχρεωτική χρήση πετσέτας παραλίας στις ξαπλώστρες.
  • Πετσέτες πισίνας- παραλίας  παρέχονται στους πελάτες από την ρεσεψιόν 

Παροχές γυμναστηρίου 

  • Η Χρήση του γυμναστηρίου πραγματοποιείται κατόπιν ραντεβού από άτομα που διαμένουν στο ίδιο δωμάτιο. Το κλειδί παραδίδεται πάντα στην ρεσεψιόν, αφού κλειδώσετε την είσοδο του γυμναστηρίου.
  • Δεν επιτρέπεται η παράλληλη χρήση του από άτομα που διαμένουν σε διαφορετικά δωμάτια.
  • Ο εξοπλισμός του γυμναστηρίου απολυμαίνεται μετά από κάθε χρήση. 

Internet corner – Υπηρεσίες Μασάζ - Σάουνα

Αναστολή λειτουργίας

Λειτουργία εστιατορίων 

  • Το service στο μπουφέ πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό του εστιατορίου 
  • Στο εστιατόριο χρησιμοποιούνται sous-plats μιας χρήσης 
  • To set up ολοκληρώνεται με το sitting του επισκέπτη
  • Όπου υπάρχει δυνατότητα, χρησιμοποιούνται ατομικές μερίδες 
  • Κατάλληλες αποστάσεις τραπεζοκαθισμάτων

Ασφάλεια Τροφίμων

Στο ξενοδοχείο μας, η προετοιμασία τροφίμων πραγματοποιείται από εκπαιδευμένο προσωπικό τηρώντας τις αρχές HACCP. 

Προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών 

  • Όλοι οι προμηθευτές ακολουθούν ανάλογα Υγειονομικά Πρωτόκολλα 
  • Δεν επιτρέπεται η είσοδος στους προμηθευτές, στον χώρο της κουζίνας και των αποθηκών

Σχέδιο Διαχείρισης Υπόπτου Κρούσματος 

Το ξενοδοχείο μας εφαρμόζει σχέδιο διαχείρισης σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος επισκέπτη ή εργαζομένου με βάση το Υγειονομικό Πρωτόκολλο της χώρας μας. 

Η διεύθυνση του ξενοδοχείου μας δεσμεύεται για την πλήρη εφαρμογή του ελληνικού υγειονομικού πρωτοκόλλου λειτουργίας των ξενοδοχείων.

Στόχος μας

Στόχος μας παραμένει η παροχή εξαιρετικής ποιότητας υπηρεσιών και με το νέο πλαίσιο της υγιεινής και της ασφάλειας σε όλους τους τομείς λειτουργίας μας, όπως καθορίζονται πλέον από τους αρμόδιους Φορείς Δημόσιας Υγείας.

Η Διοίκηση και το Προσωπικό του Corinna Mare,

σας εύχεται ασφαλή και ευχάριστη διαμονή στο ξενοδοχείο μας !